Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Zillertal Arena a legnagyobb összefüggõ sípályarendszer a tiroli Ziller völgyben. A hamisíthatatlan tiroli hangulatot elsõrangú pályák és a legmodernebb liftek teszik teljessé. Az idei szezon sem múlik el kisebb-nagyobb fejlesztések nélkül. Több modern liftet is átadnak a Ziller völgyében.
Ahorn-Mayrhofen
Mayrhofenben tavaly adták át a nagyközönség számára az új kabinost, azonban ezzel a fejlesztések nem álltak meg, sõt mintha most kezdõdtek el volna úgy igazán!
Az elegáns tiroli üdülõhely igencsak belehúzott; az idén három kabinos épül fel a síterepen! A Top Schermerbahn 3000, a Hohe Mut Bahn és a Gaisbergbahn. A síterep ezekkel a fejlesztésekkel is igazolja, hogy nem hiába árusítják itt Ausztria egyik legdrágább síbérleteit.
Hohe Mut technikai adatai:
Kapacitás: 2400 fõ/óra
Szintkülönbség: 736 m
Völgyállomás: 1906 m
Hegyállomás: 2643 m
Utazási idõ: 4 perc
Top Schermerbahn 3000
Kapacitás: 2400 fõ/óra
Szintkülönbség: 500 m
Völgyállomás: 2422 m
Végállomás: 2922 m
Mindhárom kabinos nyolcszemélyes lesz, a Gaisbergbahn esetében nem egy teljesen különálló kabinos felvonóról van szó, hanem gyakorlatilag a Hohe Mut egyik szekciója lesz.
|
|
Az osztrák Autóklub (ÖAMTC) múlt heti kiadványában az üzemanyagárakat hasonlítja össze Ausztria több körzetében. Talán nem meglepetés, de minél nyugatabbra megyünk Ausztriában, annál többet kell fizetni az üzemanyagért. A felmérés szerint legdrágábban Salzburg tartomány síterepei mellett kell tankolni.
Ha Tirolban, Vorarlbergben, vagy Salzburg tartományban kell megállni tankolni, akkor számítsunk arra, hogy az osztrák átlagárakhoz képest is többet kell majd fizetnünk a benzinért vagy a gázolajért.
Csak szerdán számoltak be a svájci híradások egy olyan balesetrõl, amely Szenteste történt. A svájci Saas Fee síterephez tartozó Mittelallalin körzetben egy helyi síelõ a gleccseren letért a kijelölt pályáról és késõbb egy huszonöt méter mély hasadékba zuhant. Miután kimentették, azonnal kórházba szállították.
A baleset még hétfõ délután történt. A riasztás után számos hegyimentõ, egy orvosi csapat és két helikopter is a baleset helyszínre érkezett.
Sajnos már egyáltalán nem mondható szokatlannak, az a baleset, amely vasárnap este történt Nassfelden. A pályazárás után egy német hódeszkás még a pálya melletti Hüttében iszogatott egy kicsit, majd az esti sötétben próbált lecsúszni, amikor egy éppen a pályán dolgozó ratrakkal ütközött.
Hiába zárják le a pályákat öt vagy hat órától, sokan szeretik úgy befejezni a napot, hogy egy pálya melletti vendéglõben jó néhány ital kíséretében búcsúztassák el a napi síelést, aztán még valahogy le kell csúszni a hegy aljába.
A tervek szerint szerda délután megkezdődött a szezon az eplényi Skiarénában. A többnapos intenzív hóágyúzásnak köszönhetően az 1-es pálya alsó szakaszát lehet használni az első napon. Amennyiben a hóágyúzás a terveknek megfelelően folytatódik, akkor hétvégére már újabb pályákon lehet síelni.
A síterep webkamerájának képe az első csúszásokról:
2007. december 30-án 17 órától hajnali 2-ig elõszilveszteri bulit rendezünk a visegrádi Nagyvillám Sípályán. Várunk minden régi és új sí és snowboardos barátunkat egy jó hangulatú közös bulira, melyen "képletesen" át lehet síklani az új évbe.
Természetesen nyitva lesz a síbüfénk a terasszal, mûködni fog a dupla tolókaros felvonó és a Magyarországon újdonságnak számító tubing (traktorbelsõs lecsúszás) pályánk is. A hangsúlyt a siklásra és a havas sportokkal kapcsolatos eszmecserére szeretnénk helyezni, de nem fog hiányozni természetesen a bulihoz elengedhetetlen jó zene sem.
Véget ért a két ünnep közötti periódus, amikor szinte csak zsúfolt terepeket találunk idehaza, de Európa legtöbb terepén ugyanez a helyzet ilyenkor. Az elmúlt napokban csak azokon a síterepeken lehetett itthon síelni, ahol mûködtek a hóágyúk. A tegnapi havazás nem hozott drasztikus javulást a hazai pályák állapotában.
Sajnos az elmúlt napokban nem a sípályák környékén havazott a legintenzívebben hazánkban. A legnagyobb havazást a dél-nyugati régió kapta, ahol 20-30 cm között változik a hó vastagsága.
Ki alapította az általad használt deszka gyártóját? Mi a mottójuk? Melyik országban van a gyártósoruk? Snowboardozott-e a cég vezérigazgatója? Melyik híres versenyzõ a riderük? - ezek mind olyan kérdések, amelyek nélkül is jót lehet csúszni. A lejtõkÖn elég, ha az ember alatt jó deszka van, mégis érdekesnek ígérkezett bepillantani a márkák mÖgé.
Természetesen az Összes snowboard márkáról a teljesség igényével listát írni elég reménytelen vállalkozás.
A snowboard és a divat a deszkák megjelenése óta elválaszthatatlanok. A boardosok lazasága egyedi, a sízõktõl eltérõ stílust hozott a lejtõkre, mégpedig nemcsak viselkedésben, ruházatban, hanem a felszerelésben is. Az új kÖzeg vonzza a dizájnereket is, akik a hó nagy felületeire látványos, kreatív grafikákat álmodnak meg.
Az Ötlet
Bár egy deszka megtervezése és legyártása jóval bonyolultabb feladat a grafika kitalálásánál és megvalósításánál, az elsõ dolog, ami a szemünkbe Ötlik, az mégis csak a külsõ héj és annak dizájnja.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu