Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a SÍ és SNOWBOARD klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
SÍ és SNOWBOARD klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Karintia és Salzburg határán fekvő népszerű síparadicsomban az elmúlt évekhez hasonlóan az idén is számolhatunk fejlesztésekkel, ezúttal - mint sok más osztrák síterep - a hóágyúrendszert bővítik, de lesz új sípálya és egy alagút is, de nézzük csak meg közelebbről a projekteket.
Alagút a Stamperlnél
Aki a Gamskogel pályájáról a Tschaneck irányába akart átjutni, annak egy autóutat kellett kereszteznie. Igaz táblák kihelyezésével, mind a síelőt, mind az autóst figyelmezették a veszélyre, lassításra, de mégis néha adódtak kellemetlen és veszélyes szituációk. Most ez megoldódni látszik, ugyanis az autóutat egy alagútban vezetik át a sípálya alatt, így a Stamperl pizzériánál már nem kell többé, lassítanunk, megállnunk.
A1: 6 km-es új sípálya
Nemhiába keresztelték a csúcstól egészen a völgyig (St Margarethen) futó lesiklópályát A1-re, hiszen gyakorlatilag egyenesen, "toronyiránt" és nagyjából azonos meredekséggel visz az útja, mindez hat kilométeren keresztül.
Bár St Margarethen-ig eddig is le lehetett csúszni, azonban itt-ott voltak meglehetősen lapos szakaszok, ahol bizony tojástartás kellett ahhoz, hogy ne lassuljunk le vészesen, különösen a késő tavaszi délutánokon. Az A1 egyedülálló lesz egész Ausztriában, hiszen szinte alig találni olyan, a sípályarendszert a völggyel összekötő sípályát, azaz Talabfahrtot, ami azonos eséssel, laposabb szakaszok közbeiktatása nélkül vezetne a völgyig.
Természetesen az A1 elképzelhetetlen lenne hóágyúk nélkül; a pályák mellé 100 db (!) lándzsás típusú hókészítőt szerelnek. Továbbá a Tschaneck pályája (a hatüléses melletti) melletti hóágyúrendszer is új tagokkal bővül; itt 20 db lándzsás hószóró fogja erősíteni a már meglévő armadát. A megnövelt kapacitással ezt a lejtőt nem egészen négy nap alatt 30 cm vastagságú technikai hóval tudják befedni.
Új felvonó: egyelőre nem
Az idén sem lesz új felvonó az Aineck Lungau felé néző lankáin. Bár Katschberg alapjában véve kitűnő síterep, de sokak szemében nagy hiányosság, hogy St Margarethen-től egy duplaülésest és három csákányost kell igénybe vennünk ahhoz, hogy elérjük a csúcsot, ez a várakozási időket nem számítva legalább fél óra!
Az ígéretek szerint 2008 nyarán megoldódna ez a probléma is. A felvonó típusáról egyelőre csak spekulációk keringenek, várhatóan egy kabinos és egy ülőfelvonó jelentené a gyógyírt a jelenleg igen hosszú és fárasztó felvonózásra.
www.sielok.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!